אל – תושה
שמן דוחה יתושות
₪ 48 – ₪ 65
אל – תושה
שמן ארומתרפי בעל ניחוח שדוחה את היתושה העוקצת, מתאים למריחה על העור לתינוקות כבר מגיל חודשיים וגם לאחים וההורים.
ניתן להשתמש בלילה לפני השינה בבית, בשעות הגן או בזמן קמפינג כשהיתושות מחפשות היכן לנחות
יש לרסס על העור ולמרוח מעט, השמן מסייע לניחוחות להשאר יותר זמן מעל פני העור ולהפוך את הפעוט שלכם לזה הפחות מועדף על היתושה.
שימו לב שתינוקות קטנים צריכים תערובת אחרת של שמנים, כזאת שאסור להכניס בה את השמן ציטרונלה שאמנם מאוד יעיל בהרחקת יתושות אך לא מתאים לתינוקות קטנים, לכן תוכלו לבחור באל תושה המתאימה לגיל זה ואז נשתמש בשמנים ציטראליים אחרים המרחיקים יתושות אך אינם מסוכנים בשום צורה לתינוקות הקטנים והיקרים שלכן.
ניתן לשלב שימוש בתערובת שמנים אתריים טהורים להדפה שיצרתי כדי לחזק את כח ההרתעה למול היתושות בזמן השינה בשעות הערב – אל תושי
*השימוש באחריות המשתמש בלבד ולא מחליף ייעוץ רפואי
אל – תושה
שמן ארומתרפי בעל ניחוח שדוחה את היתושה העוקצת!! מתאים לתינוקות וגם למבוגרים!
ניתן להשתמש בלילה לפני השינה בבית, בשעות הגן בחצר או בגינת המשחקים או בזמן קמפינג כשהיתושות מחפשות היכן לנחות
יש לרסס על העור ולמרוח מעט, השמן מסייע לניחוחות להשאר יותר זמן מעל פני העור ולהפוך את העור שלכם לזה הפחות מועדף על היתושה.














יגאל –
היחיד שעוזר לי אני עובד בבריכה
כל אלה של הסופרפארם לא עשו כלום וזה כשאני מורח אותו אפילו לא עקיצה אחת
מיטל –
חוצמיזה שזה המוצר הראשון שניסיתי ואשכרה באמת עובד כשאני שמה אותו אני לא נעקצת גם כשאני בפארקים עם הילדים
הוא גם עשוי משמן שטוב לי לעור לא כמו הרגילים שאני מכירה ומייבשים את העור
ממליצה גם עך המשחה רוגעור שגם ממש עזרה לי
מיטל –
אני גרה בבית עם חצר שמלא ביתושים משהו לא נורמלי ניסיתי הכל ומייאוש חיפשתי משהו טבעי
הזמנתי מליאת את האל תושה וגם תרסיס אל תושה והחיים שלי השתנו. התינוקת שלי כבר לא נעקצת בטירוף ויש לי מה לעשות כדי לעזור לה
אוסנת –
אל תושה זה רעיון גאןני
ריח טוב נעים על העור אפילו מרגיע עקיצות שיש לי על העור
ובלילות שאני מורחת לילד שלי הוא קם בבוקר בלי עקיצות מרגישים שזה עוזר
אסנת –
אני משתמשת באל תושה מזה שנתיים ומרוצה מאודאחרי הרבה מוצרים שלא עזרו לי למנוע עקיצות לתינוקת שלי שרגישה מאוד לעקיצות מתנפחת עד כדי הפניה למיון לפעמים ומוצרים רגילים בסופרפארם לא עזרו בכלל ככה הגעתי לאל תושה הזאת וזה פלא גם ריח טוב וגם נספג בעור בלי תחושה דביקה כמו של הרולרים האלה וזה ממש עוזר הרבה פחות עקיצות בלילה ובחצר